- 10 linii telefonicznych przychodzących – ściśle dedykowanych dla poszczególnych poradni
Wykaz linii telefonicznych na stronie www.ekoprofmed.pl ( szybkie linki – KONTAKT)
- 6 niezależnych linii telefonicznych tylko wychodzących (rozmowy wychodzące Centrum Medycznego nie blokują 10 linii telefonicznych dla połączeń przychodzących)
- Możliwość rejestracji i zamawiania leków poprzez:
– stronę internetową – szybkie linki (REJESTRACJA E-MAILOWA, RECEPTA),
– drogą mailową : rejestracja@ekoprofmed.pl, recepta@ekoprofmed.pl, ekoprofmed@gmail.com,
– facebooka.
STATYSTYKI
Średnia dzienna ilość odbieranych połączeń telefonicznych – ok. 600
(natomiast w poniedziałki – ok. 700)
35% rozmów w godz. 7:30 – 9:30, 50% rozmów w godz. 7:30 – 10:30
Drogi Pacjencie!!! Prosimy wykorzystuj różne sposoby kontaktów z przychodnią, nie dzwoń kilkanaście razy po 7:30 – kilku tak wydzwaniających pacjentów skutecznie zablokuje linie telefoniczne. Najlepiej zadzwoń po godzinie 10:30 .