• 10 linii telefonicznych przychodzących – ściśle dedykowanych dla poszczególnych poradni

Wykaz linii telefonicznych na stronie www.ekoprofmed.pl ( szybkie linki – KONTAKT)

  • 6 niezależnych linii telefonicznych tylko wychodzących (rozmowy wychodzące Centrum Medycznego nie blokują 10 linii telefonicznych dla połączeń przychodzących)

 

  • Możliwość rejestracji i zamawiania leków poprzez:

–  stronę internetową – szybkie linki (REJESTRACJA E-MAILOWA, RECEPTA),

– drogą mailową : rejestracja@ekoprofmed.pl, recepta@ekoprofmed.pl, ekoprofmed@gmail.com,

– facebooka.

 

STATYSTYKI

Średnia dzienna ilość odbieranych połączeń telefonicznych – ok. 600

(natomiast w poniedziałki – ok. 700)

35% rozmów w godz. 7:30 – 9:30, 50% rozmów w godz. 7:30 – 10:30

 

Drogi Pacjencie!!! Prosimy wykorzystuj różne sposoby kontaktów z przychodnią, nie dzwoń kilkanaście razy po 7:30 – kilku tak wydzwaniających pacjentów skutecznie zablokuje linie telefoniczne. Najlepiej zadzwoń po godzinie 10:30 .